Умови повернення

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України “Про захист прав споживачів”, який набув чинності 13 січня 2006 року.

Повернення товару належної якості.

Відповідно до «Законом про захист споживачів ст. 9» можна обміняти чи повернути куплений товар протягом 14 днів після покупки.

Будь ласка, зверніть увагу, що обміну або поверненню підлягають товари “належної якості” та мають цілісну упаковку без пошкоджень.

Товар підлягає обміну або поверненню тільки в тому випадку, якщо він не був у використанні та не має механічних пошкоджень: подряпин, сколів, потертостей. Також товари, які вийшли з ладу протягом гарантійного терміну внаслідок дефектів допущених під час виробництва виробу.


Як зробити обмін чи повернення.

Товар можна надати до наших магазинів, або відправити до нашого сервісного центру за допомогою транспортної компанії. Реквізити для надсилання можна уточнити у наших менеджерів.

Для повернення/обміну товару Вам необхідно надати будь-який документ, що підтверджує покупку.

Сервісний центр безкоштовно здійснить діагностику товару та видасть відповідний висновок.

Товари, що не підлягають обміну, поверненню та гарантійному обслуговуванню.

На сьогодні немає таких товарів.

Гарантійний ремонт товару, придбаного в нашому магазині.

Якщо товар вийшов з ладу в гарантійний період з вини виробника і не може бути відремонтований у нашому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо Вам гроші.

Для звернення до нашого сервісного центру Вам знадобиться гарантійний талон.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб на виробі;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване втручання, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • природне зношування чи вичерпання ресурсу;
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.